Perlaking. Pernah dengar?

Perlaking

Pernah dengar Perlaking? Ianya salah satu supplement kecantikkan yang boleh dikatakan sedang hangat sekarang di pasaran. Mula-mula, aku tak sibuk sangat pasal Perlaking ni. Sampailah aku jumpa kisah tentang Safiey Ilias. Disebabkan kisah dialah yang bawa aku ke produk Perlaking ni. Aku tak nak ceritalah pasal kisah tu k. Korang boleh cari sendiri kalau berminat nak tau.

Produk Perlaking ni ada dalam butik tempat aku kerja. Bila dok hari-hari peratikan Perlaking tu, hati aku macam melonjak nak cuba. So, as usual. Sebelum aku nak consume produk terlajak laris ni. Aku akan cari maklumat, testimoni, review dari pengguna Perlaking sendiri. Setakat ni, semua bagi feedback yang baik.

Especially bila aku jumpa sendiri pengguna Perlaking ni depan mata. Dorang ada singgah butik tempat aku kerja tu. Mungkin nampak supplement tu duduk elok dalam box. Aku curi-curi dengarlah perbualan dorang. Pengguna Perlaking rupanya. Lepas tu, aku scan kejap kulit muka depa. Sumpah aku kata. Putih and flawless gitew. Patutlah kannn.

Sejak dari tu, aku dah pasang azam nak pakai Perlaking ni. Murah pun murah since aku pun dah mula kerja dan ad7a duit sendiri. Kalau sesuai, macam aku consume produk Ephyra dulu. InsyaAllah. Akan stick dengan Perlaking ni.

Ohye, antara sebab kenapa aku nak cuba Perlaking ialah kalau ibu mengandung atau ibu yang tengah menyusu pun sesuai tau nak ambil. Takde masalah. Lagi pula, tak ada pantang termasuk kafein. Aku ulang k, kafein. Yang penting, macam biasalah. Kena minum air putih banyak-banyak. Cara nak makan pun senang. Koyak sachet dan terus tuang dalam mulut. Tak payah nak bancuh-bancuh, shake-shake. Terus je telan. Best kan?

FUNGSI HEBAT PERLA KING SERBUK MUTIARA ASLI

+ Pencerahan kulit secara semulajadi

+ Melindungi dari matahari (sunburn)

+ Merangsang pertumbuhan sel kulit baru

+ Menguatkan folikel rambut

+ Menambahkan daya ingatan

+ Menguatkan antibody & daya tahan

+ Mempercepatkan metabolisma badan

+ Melancarkan pengaliran darah

+ Mengurangkan kadar kolesterol

+ Menguatkan & meningkatkan kepadatan tulang

+ Melambatkan penuaan, menghalang kanser & kesan2 bahaya sinaran UV

+ Memulihkan keadaan kulit seperti kulit blotches merah, zits, jerawat, rosacea, tompok kering, garis2 halus dan kedutan

+ Menghapuskan parut dlm masa seminggu @ kurang

So, if ada antara korang yang memang pengguna tegar Perlaking ni. Stok rasa-rasa dah makin susut, bolehlah order. Yang nak mencuba pula, pun boleh order juga. Dengar-dengar sekarang ada promosi. Haaa, cepat-cepatlah order. Kalau berminat, boleh direct whatsapp atau hantar mesej ke 013-8521382. Jangan call k.


Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
June 13, 2016 at 12:49 PM ×

mmg pernah dgr,guna n jual.hee.
skg dia dh ubah rasa.

Congrats bro nuyui a.k.a miss YUI you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar