Daftar Agen Topup RM10

Promosi Tamat. TERIMA KASIH :)

Sedar tak sedar, dah masuk tahun 2015 ye kita. Bukan nak kata apa, tapi tahun 2014 banyak ujian yang harus ditempuhi. Pendek kata, banyak nostalgia hitam. Apapun, semoga kita semua sabar menempuhi ujian dari Allah s.w.t..

Tahun 2015 ni, bagi diri aku sendiri. Banyak yang aku nak ubah, dan banyak yang aku nak kejar. Ini semester terakhir bagi aku, dan harapan untuk keluar dari UiTM ni sangatlah besar. Mohon doakab ye.

Mukadimah panjang sangat. Yelah, masa 1 Januari tu satu habuk pun aku takde update. Padahal tengah cuti ni.

Okeylah. Sekarang aku buka pendaftaran. Eh, bukan pendaftaran sekolah ke apa ye. Kasi aku habis tulis dulu. Pendaftaran sebagai Agen Topup. Normal, RM30. Tapi minggu ni, aku bagi price kasih sayang sikit. Bayar RM10 je dan aku akan daftarkan sebagai agen topup.

Apa benda agen topup ni Tia oii?

Okey macam ni. Kalau dah jadi agen topup, nombor handphone korang akan diaktifkan dan kemudian korang boleh topup mana-mana nombor tak kisahlah nak topup celcom ke, maxis ke, dg ke, altel ke. Boleh belaka. Asalkan ada modal lah ye. Maksudnya korang kena tambah modal lagi. Ala tak susah pun. Bank in je dekat syarikat. Tapi untuk pertama kali, aku boleh tolong tambahkan modal. Eh, bukan percuma tau. Korang kasi aku duit, aku yang tolong bank in dekat syarikat. Amboi, kemain nak free ye.

Lepas dah aktif, akaun korang pun dah ada modal. Dah bolehlah topup. Nak topup pun ada banyak cara. Cara terbaru sekarang adalah guna Whatsapp! Gile kau tak maju. Hehee.

Tu semua aku boleh guide. Lepas dah register dengan aku, insyaAllah. Ada apa masalah, boleh contact dengan aku.

Meh nak bagi tengok step mudah jadi agen topup.

1. SMS/Whatsapp/Telegram dekat nombor 0138521382 dan bagitau nak jadi AGEN TOPUP

2. Lepas dah bincang semua details, bank in duit RM10 dan resit tolong simpan ye. Bank in terus berapa modal yang nak ditambah. Minimum RM10.

3. Kalau pengesahan pembayaran dah dibuat, nombor telefon anda akan diaktifkan secepatnya!

4. Akaun dah aktif, modal dah ada. Dan sekarang anda sudah boleh mula topup.

Senang kan? Kalau rasa macam masih kabur-kabur atau tak jelas. Boleh whatsapp terus di nombor 0138521382 ni. InsyaAllah boleh settle.

Lepas dah jadi agen topup ni, tak payah penat-penat nak cari kedai topup lagi. Diri sendiri dah boleh topup pun. Siap boleh jual lagi. Sangat sesuai untuk pelajar, suri rumah, pemilik kedai runcit, pemilik restoran. Pendek kata, yang mana selalu deal dengan ramai orang. Memang sesuailah jadi agen topup ni.


posted from Bloggeroid
Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
Mieszlolita
admin
February 19, 2015 at 5:05 PM ×

modal tu kira2 brpa ye?

Congrats bro Mieszlolita you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar