Analytics Nuffnang Berwajah Baru

Assalamualaikum. Dah lama saya tak update blog. Ni pun saya cuma curi-curi masa je nak update blog. Kadang tu bila dah ada masa nak update blog , idea lah pulak takde. Sudahnya tangguh lagi nak update blog.


Tapi kali ni adalah kot yang saya nak cerita ni. Saya pun tak pasti samada benda ni dah lama berlaku atau pun saya yang baru tau. Analytics nuffnang berwajah baru eh? Sebab walaupun saya jarang update blog , saya masih rajin check analytics dekat nuffnang tu.


Saya nak tau lah jugak macamana perjalanan blog saya ni walaupun dah masuk berhari dan berminggu saya tak update blog. Alhamdulillah trafik (UV) masih berjalan seperti biasa. Maintain takpe , naik lagi bagus , menurun tu yang tak suka. Hehe.



Saya suka analytics yang terbaru ni. LAJU! Tak macam yang sebelum ni. Lambat betul loadingnya. Yang sekarang ni dah okey dah. Even masih ada kekurangannya , saya cuba terimanya secara perlahan-lahan.


So , anda dah check analytics terbaru anda belum? Saya dah :)

Previous
Next Post »

10 Comments

Click here for Comments
June 20, 2012 at 3:40 PM ×

perubahan baru. bosan jugak dgn yg lama kan?

Reply
avatar
Ayu Imani
admin
June 20, 2012 at 3:52 PM ×

nampak trafik da tinggi..bgslah tia =)

Reply
avatar
June 20, 2012 at 4:38 PM ×

tau xpe.. tp konsep je same kn... :)

Reply
avatar
June 20, 2012 at 5:07 PM ×

ena tak pernah check analytic ena.. hahaha... blog sis best tau.. sebb tu rmai suke bce.. u great!

Reply
avatar
Anonymous
admin
June 23, 2012 at 5:20 AM ×

aiyooo.. saya sendiri da lupe pd nuffnang.. haha..

Reply
avatar
Bobo
admin
June 25, 2012 at 5:37 PM ×

tapi lebih suka yg lama hehe

Reply
avatar
aizamia3
admin
June 27, 2012 at 4:43 PM ×

jarang nak tengok..

Reply
avatar
Marina
admin
June 28, 2012 at 10:50 AM ×

baru je check nuffnang tadi setelah sekian lama bercuti bersalin ritu...hihi...

Reply
avatar
Cikrosecute
admin
June 29, 2012 at 8:52 AM ×

Akak tak tahu sangat pasal nuffang..

Reply
avatar
Cik TK
admin
June 30, 2012 at 8:13 PM ×

TK tak tau sangat pasal nuffnang, sebab TK tak pakai nuffnang..

Reply
avatar