Nak Menulis Pun Tak Senang ..

Assalamualaikum .. Hmm , seharian aku takde mood nak update blog. Mood aku terbang melayang entah ke mana. Tak sangka dalam diam rupanya ada yang baca blog aku ni. Kenapa? Rasa macam aku ada cakap pasal kau? Atau dalam bahasa kejamnya , mengumpat?

Menyesal aku bagitau orang tentang kewujudan blog aku ni. Bila dah baca apa yang aku tulis , mula nak nyentap terasa aku cakap pasal dia. Ey , selagi aku tak mention nama siapa-siapa selagi tu kau tak boleh kata yang aku cakap pasal kau.

Salah ke aku nak menulis? Ini blog personal aku. Aku menulis secara umum yang sesapa boleh terasa kalau kena pada situasinya. Besides , aku tak de pun guna kata-kata kesat atau kata-kata makian kan?

Hmm , nampaknya lepas ni aku kena tukarlah URL blog aku ni. Hmm~
Previous
Next Post »

1 Comments:

Click here for Comments
Cikrosecute
admin
March 31, 2012 at 12:27 AM ×

hihihi betul tue..nie blog tia..lantak la tia nak tulis apa-apa pun....

Congrats bro Cikrosecute you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar